001 |
|
KMO202000805 |
005 |
|
20200129102948 |
008 |
|
200129s2019 ulk 000 kor |
020 |
|
9788998439644 93300: \16000 |
040 |
|
742083 742083 |
052 |
01 |
321.89 19-3 |
056 |
|
321.89 26 |
082 |
01 |
339.47 223 |
090 |
|
321.89 유58ㅅ |
245 |
00 |
스타벅스화 = Starbucksization : 스타벅스는 어떻게 낭만적 소비자들의 진지가 되었나 / 유승호 지음 |
260 |
|
서울 : 따비, 2019 |
300 |
|
222 p. : 삽화, 도표 ; 19 cm |
504 |
|
참고문헌: p. 208-222 |
536 |
|
This work was supported by the National Research Foundation of Korea Grant funded by the Korean Government(NRF-2017S1A3A2066149) |
650 |
8 |
소비 문화 |
653 |
|
스타벅스화 스타벅스 낭만적 소비자 STARBUCKSIZATION |
700 |
1 |
유승호, 1964-, 柳承昊 |
950 |
0 |
\16000 |
049 |
0 |
YE0000000802 |